نماینده ولی فقیه درکهگیلویه و بویراحمد گفت: به رغم تلاشهای دولتهای گذشته، محرومیتها هنوز در کهگیلویه و بویراحمد مشهود است.
تاريخ : شنبه پنجم اردیبهشت ۱۳۹۴ | 11:6 | نویسنده : پایگاه فرهنگی لُرویر |

نماینده ولی فقیه درکهگیلویه و بویراحمد گفت: به رغم تلاشهای دولتهای گذشته، محرومیتها هنوز در کهگیلویه و بویراحمد مشهود است.